воскресенье, 9 июня 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - учителі повинні будувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.



Тест на активність півкулі головного мозку: В який бік рухається вагон? (НАТИСНУТИ)
Результати:
Якщо вагон рухається вправо - у вас розвинена ліва півкуля мозку, вона відповідає за ваші мовні здібності. Ця півкуля контролює мову, а також здатність до читання та письма. Вона також запам'ятовує факти, імена, дати. Ліва півкуля відповідає за логіку й аналіз. Саме вона аналізує всі факти. Інформація обробляється лівою півкулею послідовно по етапах.


А якщо вліво - то права півкуля. Права півкуля спеціалізується на обробці інформації, яка виражається не в словах, а в символах і образах. Вона дає нам можливість мріяти і фантазувати. За допомогою правої півкулі ми можемо складати різні історії. Вона відповідає також за здібності до музики і образотворчого мистецтва. Права півкуля може одночасно обробляти багато різноманітної інформації. Воно здатне розглядати проблему в цілому, не застосовуючи аналізу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий